Supplèr Restaurant

Funksjoner

Styring

  • Lagerstyring

    Å ha kontroll på lageret ditt er første steg i å skape en god opplevelse. Se hva du har og hva du trenger for å aldri skuffe gjestene.

  • Bordplan

    Sørg for at tilpasninger i bordplan blir lagt inn i systemet slik at dine ansatte alltid vet hvor de skal og gjestene aldri trenger å vente for lenge.

  • Ansatt-profiler

    Gi alle ansatte egen profil slik at arbeidstid blir registrert og de kun ser det de trenger.

  • Meny-tilpasning

    Lag din meny på minutter og legg til eller fjern varer når som helst. Legg til størrelser og varianter slik at gjestene dine kan velge akkurat det de ønsker.

  • Kjøkkenskriver

    Hjelp kjøkkenet med å levere på kortere tid med en egen skriver som hjelper de ansatte å tilberede maten når de blir lagt inn.

  • Maskinvare

    Printer, skjerm og kasseskuff, vi kan levere deg alt du trenger av maskinvare for å skape et perfekt arbeidsmiljø.


Bestilling ved bord

  • Mobil service

    Gå dit dine gjester er og ta ordrer på stedet på nettbrett, bongen blir sendt rett til kjøkkenet og/eller baren.

  • Takeaway og kjøring

    Behandl takeaway- og kjørings-bestillinger i systemet ved å parkere dem på et bord og øk profitten din.

  • Mersalg påminnelse

    Noen kombinasjoner av varer går bare bra sammen. Med mersalg påminnelser vil dine ansatte aldri gå glipp av muligheten til å gi de riktige forslagene.

  • Fleksibel betaling

    Glem kalkulator og hodepine når gjestene skal betale. Del, gruppér og ta betalt ved bordet med mobil bankterminal.

  • Betaling

    Visa, Mastercard, Vipps… La dine gjester bruke deres foretrukne betalingsmetode og avslutt deres opplevelse like bra som den startet.


Ansatte

  • Logg inn og ut

    Vår elektroniske personalliste vil la dine ansatte logge seg inn og ut av systemet for en bedre oversikt over deres arbeidstimer.

  • Tilganger

    Ikke alle dine ansatte trenger å se varelageret eller salgstall. Bestem hvem som har tilgang for bedre kontroll.

  • Dagsrapporter

    La systemet fortelle deg hvor bra dagen har vært. Total omsetning, salg per ansatt, mest populære rett, du kan se alt.


Rapporter og analyse

  • Salgsrapporter

    Har du det riktige varelageret? Hvor ofte handler dine kunder hos deg? Hvilke varer pleier å bli utsolgt? Her er svarene.

  • Eksporter rapporter

    Eksporter hvilken som helst rapport enkelt i PDF og/eller e-post.

  • Regnskapsintegrasjon

    Få dine regnskapsjournaler automatisk overført og bokført og unngå høye kostnader og dyre feil.

  • Ansatt-rapporter

    Se hva dine ansatte selger og finn dine beste selgere for å sørge for at du har et sterkt team hver dag.

  • Online rapporter

    I butikken, på veien eller hjemme på sofaen, Gå aldri glipp av dine data og tall.


Lojalitet

  • Kundeforhold

    Bygg opp lojalitet og vær sikker på at dine kunder kommer tilbake med et komplett sett av CRM-verktøy.

  • Kundeverdi

    Forutse sine kunders fremtidige kjøp og invester i kundene som vil forbli lojale.

  • Kundetyper

    VIP, vanlige eller ansatte, identifiser dine ulike kunder med status slik at du kan automatisere kunderabatter.

  • Kundehistorikk

    Se hva dine kunder kjøper og alltid kom med forslag som er relevant til deres smak.

  • Kundekonto

    Opprett kundeprofiler og legg til notater tilby dem en service skreddersydd etter deres behov.

  • Gavekort

    La dine vanlige kunder kjøpe gavekort slik at de kan bringe flere kunder inn til din butikk.


Mobilitet

  • Reduser ventetid

    Ta med deg ditt POS der kundene er og rydd og kasse-området.

  • Mobil rapportering

    Se hvordan restauranten gjør det og gjør de nødvendige tilpasningene for å ha en suksessfull dag.

  • Hotellbooking

    Med hotellbooking koblet sammen med ditt kassesystem kan du gi dine gjester en sømløs opplevelse fra sitt rom til restauranten.

  • Rask opplæring av ansatte

    Få nye ansatte i gang på et øyeblikk med vårt intuitive brukergrensesnitt som er enkelt å lære.

  • Offline-modus

    Betjen dine gjester uforstyrret, med en lokal database er du aldri avhengig av en internettforbindelse for å bruke ditt POS.


Multi-avdelinger

  • Lagerstyring

    Få et overblikk over lagerstatus på tvers av alle dine avdelinger.

  • Sentralisert innkjøp

    Kjøp inn nye partier for alle dine avdelinger og redistribuer det som du ønsker.

  • Sentralisert kundedata

    Sentraliser dine kunders kjøpshistorikk og følg med på salget ditt.

  • Lageroverføring

    Overfør varer fra en lokasjon til en annen med full fleksibilitet og selg mer.

  • Gavekort

    Få flere kunder med gavekort og la dine kunder spre ordet om dine butikker.

  • Rapporter

    Se det store bildet like godt som detaljerte rapporter over dine forskjellige butikker.


Integrerte betalinger

  • Kontaktløs betaling

    Dine kunder kan sette inn eller berøre kortet deres for en rask og smidig betaling.

  • Enkel retur

    Tilby dine kunder tilgodelapp ved retur direkte fra systemet for enkel håndtering av retur.

  • Betalingsmetoder

    Kontant, kort eller faktura. Ta i mot alle metoder for betaling og tilby kunden fleksibilitet.

  • PCI-standard

    Prosesser kredittkort elektronisk med full sikkerhet.


Backup og support

  • Telefonsupport

    Ta kontakt med vår kundesupport for å snakke med en tilgjengelig Supplèr-agent, klar for å hjelpe deg.

  • Daglig backup

    Med daglig backup av ditt kassesystem trenger du ikke å bekymre deg for å miste viktig data.

  • E-post support

    Har du ikke tid til å ringe? Send oss en e-post og fortsett med arbeidet mens vi svarer deg på dine spørsmål.

  • Kontohistorikk

    Alle dine henvendelser blir lagret i vårt system slik at vi kan finne den beste løsningen for deg.