
Legg til de funksjonene, din bedrift trenger
Supplèr POS
Er du på jakt etter et salgsverktøy som gir deg tid til å ta vare på kundene dine, og samtidig gir deg all informasjonen du trenger fra innkjøp, lager og hele veien til regnskap? Da er Supplèr POS (kassasystem) det du trenger.
Kjent for sin brukervennlighet og fleksibilitet er kassasystemet utviklet og designet for følge en bedrifts livssyklus.
Et bredt spekter av funksjonalitet, utlegg til de fleste regnskapssyster, import/eksport funksjoner, åpent webshop api og solide partnere på kundelojalitetsprogrammer, er noe av det vi kan flagge med.
Systemet brukes i mange bransjer og er kjent for sin fleksibilitet, som hjelper butikker og firmaer med å kutte kostnader.
Vi er som regel lokalt tilgjengelig, noe som sparer både tid og penger.
-
Info via skjerm
Import fra pim som bestseller
Definer egne og passende "favorittknapper"
Rollestyring
Byttelapp med linje info
Gavekort
Lojalitetsprogram
Dynamisk statistikk
Gavekort
Integrert mot alle kjente regnskapssystemer
Pck håndterminal IOS/Android
Kjøkkeninfo via skjermer
Nettbutikk med ulike nivåer
Alle betalingsalternativer
Byttelapp med linjeinfo
Gavekort
Kundeklubb /Lojalitetsprogram
Qr kode løsninger
Selvbetjente kasser
Regnskapsintegrasjoner
Å integrere kassasystemet med regnskapssystemet ditt, gjør hverdagen din og en eventuell regnskapssfører så mye enklere, og ikke minst så er det kostbesparende. Regnskapsintegrasjonene ligger klar til bruk og vi bistår deg som kunde og din regnskapsfører med oppsett og konfigurasjon.
Her har du mulighet til å integrere mot de alle fleste norske regnskapssystemer uten at det koster noe ekstra.
-
Factoring
Dersom man har PRO versjon av PCKasse, kan man sende Factoring filer pr FTP og SFTP.
Oppsett:
DNB
Nordea Finans
SG Finans
Svea Finans
Gothia FinansPCK-forhandlere bistår alle kunder med konfigurasjon for optimalt oppsett i samarbeid med kundens regnskapsfører.
Dashboard
På en enkel webside får du presentert ferske data, hvert tiende minutt, og du får oversikt over alle dine butikker.
Dashbordet gir deg akkurat den oversikten du trenger og presenterer dine data på en enkel webside som henter inn friske data når du logger inn for å sjekke.
Du kan sammenlikne dine resultater mot tidligere år, måned for måned
Finn ut hvilke varer som du burde ha en kampanje på, eller varer du bør vurdere å bestille flere av.
Bruk dashbordet som et styringsverktøy for å raskere ta kloke og strategiske beslutninger.
Her får man en visuell fremstilling av salg, og man kan sammenligne perioder for å gjenkjenne trender og eliminere flaskehalser.
Løsningen lar deg også velge hvilken informasjon du ønsker å vise på en enkel måte - du slipper med andre ord å drukne i informasjon og detaljer.
Den kan vise tall for en lisens, kjede og alle lisenser koblet mot den.
Den erstatter ikke den omfattende statistikk og rapporteringsmodulen i kassasystemet, men gir deg en unik mulighet til å følge butikkens utvikling, når som helst og fra hvor som helst i verden.
-
Gratis oversikt over alle dine butikker med hovedfokus på forretningsinnsikt slik at du kan ta bedre beslutninger.
Nettbasert tjeneste som lar deg sjekke status når som helst og fra hvor som helst.
Analyse i sanntid. Henter data fra Pckasse "live".
Sammenlign resultater mot tidligere år / mnd.
Legg til ønsket statistikk for mer tilpasset oppsett.
Mulighet for dark-mode.
Selvbetjeningskasser
La kunden slå inn varene og betale selv. Ønsker du å supplere din butikk med en selvbetjeningskasse.
Selvbetjent lar deg ha en kassepunkt uten bemanning. Kunden står selv for scanning og betaling så dine ansatte sparer tid. Spesielt i perioder med stor pågang.
Dine ansatte kan da bruke tid på andre områder i bedriften for å øke kvaliteten på tjenestene man tilbyr.
Mange kunder trenger å utføre kjøpsprossessen i sitt eget tempo. Da kan de kikke gjennom menyen og velge ut varer i det samme bildet som de fullfører ordren. Det er da ikke nødvendig for kunden å måtte vente på hjelp før de kan starte handelen.
-
Innført på riktig måte i rett bransje kan selvbetjente kasse føre til mange fordeler som blant annet:
Økt effektivitet
Besparelser
Fornøyde kunder
Færre feilslag
Fleksibilitet i travle perioder
Bedre utnyttelse av de ansatte
Reduserte køer
Vi tilbyr alt fra det enkleste oppsettet der man kun huker av for å benytte selvbetjent til mer avanserte installasjoner med eget design, bilder av varer og animerte elementer i kassebildet. og har derfor to versjoner av selvbetjent.
Enkel selvbetjent kasse.
Dette kassebildet likner på det vanlige i Pckasse, men man har ikke de avanserte funksjonene. Dette for at ikke kunden skal kunne gjøre noe rart som å gi seg selv rabatter. Her er det ingen mulighet for å endre på farger eller design.HTML-basert selvbetjent kasse.
Denne selvbetjente kasse gir deg større kreativt handligsrom. Her kan man gjøre tilpassninger selv og bestemme hvor mange varer man vil ha i bredden og høyden. (I tillegg til mange andre innstillinger og kreative valg om farger og former.
Systemet er HTML-basert så man står her fritt til å justere nesten alt av utseende selv.
PCK Mobil
PCK Mobil gjør det mulig å ta betalt fra mobil og nettbrett (kjører iOS eller Android).
Det skal være enkelt å selge!
Slå inn salg og ta betalt på samme enhet.
Ved å ta i bruk PCK Mobil får du tilgang til et ekstra salgspunkt som lar deg plassere ordre, håndtere varer og å ta betalt gjennom ulike betalingsløsninger fra en og samme mobile enhet. La kunder få velge om de ønsker å betale med bankkort, kontanter, integrert eller uintegrert betaling. Med softpay, kan man ta betalt som ved en vanlig bankterminal. Kontanter og uintegrert betaling fungerer på samme måte som i kassasystemet ditt.
En mobil enhet er ofte mer kostnadseffektiv enn et fullt kassepunkt med tilhørende hardware. Så lenge du har internett har du også kasse og siden nesten alle bruker sin mobiltelefon daglig er det ganske lett å kjøre opplæring på systemet.
Det er lett å komme i gang! Bare last ned PCK Mobil appen og scan en QR-kode på skjermen på din vanlige kasse og appen knyttes umiddelbart opp mot dine kasser.
-
Ta betalt med:
Verifone
Vibrant
Softpay
Vipps MobilePay
Last ned appen
App Store (ios)
Google Play (android)Les manual / teknisk beskrivelse her
NB! PCK Mobil er utviklet av PCK AS for produktet Pckasse og krever en aktiv Pckasselisens.
Nettbutikk
Opplev fordelene med å drive nettbutikk.
Løsningen er basert på WooCommerce og består av ulike pakker.
Styr kundereisen og gi kunder en god shoppingopplevelse på tvers av dine kanaler.
Ta i bruk en nettbutikkløsning som bygger på WooCommerce. Første nivå er kostnadsfritt og lar deg vise frem hele ditt sortiment på nett!
Vi tilbyr løsninger for deg som er helt ny på nett og for deg som har drevet med netthandel tidligere.
Velg mellom en ferdig designet mal eller kjøp tilgang på vår plattform. Du kan benytte verktøy som Flatsome Studio og UXBuilder og bygge nettbutikken akkurat slik du ønsker.
Kontakt oss på Supplèr for mer informasjon om de ulike nivåene.
-
Priser for nettbutikk:
Alle oppgitte priser er månedspris ink.mva ved månedlig, kvartalsvis og årlig fakturering. Abonnement for nettbutikk administrerer alle kunder selv under sin konto i WP-admin, og kan når som helst oppgraderes eller avsluttes av kunde.
*Etablerings prisBygg din egen avanserte butikk fra kr 35.000,- og Tilpasset profil er kr 40.000,-
Høydepunkter & features:
Enkel opprettelse fra Pckasse.
Gratis produktvisning og katalogside.
Fleksibel og skalerbar med ulike tjenestenivåer.
Kostnadseffektiv.
Brukervennlig : Enkelt å sette opp, selv for de uten teknisk bakgrunn.
SEO-vennlig : Bygget på Wordpress som er kjent for sine SEO-vennlige funksjoner, noe som hjelper nettbutikker med bedre rangering i søkemotorer som for eksempel Google, Bing etc.
Støtte for GA, Meta: Facebook og Instagram, Mailchimp, Sello Channel connector for salg på markedsplasser.
Integrasjon mot kundelojalitetsplattformen til Diller.
Fraktinnstillinger : fraktalternativer som gratis frakt, fast pris og beregning av fraktkostnader basert på vekt eller avstand.
Har du allerede nettbutikk og ønsker integrasjon til Pckasse?
Ta en kikk på vårt åpne API eller ta kontakt med Supplèr
getFOOD for resturanter og takeaway
getFOOD er en helhetlig løsning for mobil bestilling og passer for restaurant, cafe, bar, hotell og andre serveringssteder. Løsningen vil hjelpe til med å ta imot flere bestillinger, og kundene blir mer fornøyd og bestiller gjerne mer når de kan gjøre det fra mobilen.
getFOOD lar kundene bestille og betale fra egen mobil uten å stå i kø eller vente på personalet.
Spisestedene får egen nettbutikk hvor kundene kan bestille Takeaway hjemmefra.
Motta bordreservasjoner rett i ordresystemet.
getFOOD kan integreres med PCKasse, og du får ordrene rett inn i kassasystemet ditt.
-
Fordeler:
Færre feilbestillinger. Kunden trykker selv på varene de ønsker å handle.
Brukervennlig grensesnitt gir kunden en god følelse.
Varer, tekst og bilder administreres direkte i kassen.
Ved å la gjester bestille når de selv ønsker, bestiller de gjerne mer.
Tidsbesparing for de ansatte.
QR koder for meny - med egne priser for takeaway.
QR koder for bordbestilling - man kan også la kunder skrive bordnummeret selv.
Regulere åpningstider.
Definere og sette intervaller på bestillinger.
Mulighet for tidsstyring av varegrupper. (For eksempel: Stenging av matsalget men ikke ølsalget klokken 23.)
Støtte for matikoner og allergener. Kunden tilpasser sin egen bestilling til sitt behov.
Kalender.
Hurtig checkout med Vipps Mobilepay.
Støtte for Vipps Checkout som gir kunden mulighet til å betale med kort/kredittkort.
Håndterminal
Sunmi V2 håndterminal lar deg telle, lage bestilling eller ta varemottak i én og samme app!
Appen kan til og med brukes til å scanne varer og parkere det ned som en ordre som kan hentes opp på kassen i etterkant.
Perfekt for bedrifter der selger er med kunde ute i butikken for å hjelpe de med å finne riktige varer. For eksempel byggevarer.
Den kan installeres på både Android og iPhone og kan scanne strekkoder med både telefonens kamera eller med en tilkoblet laserscanner.
Appen installert på en håndterminal vil tåle hardere bruk og anbefales i et røffere miljø og det finnes mange håndterminaler i markedet med innebygget laserscanner som kjører Android. Det gjør at hardware-kosten kan skaleres etter bedriftens behov.
-
Det er fire hovedfunksjoner i appen:
1. Varetelling
kjør varetalling i soner med mange apper samtidig og samle de i én stor telling til slutt!2. Varemottak
Kjør varemottaket direkte fra pallen. Scann varene inn allerede i døren på lageret.3. Bestiling
Tom for varer på hyllen? Scan hylle-etiketten og gjør klar varen for bestilling med en gang.4. Ordre
Scann varer sammen med kunden og laste det opp på hengeren, så plukk opp den parkerte ordren i kassepunktet uten å ta med varene dit.
For å koble appen til kassen, må du :
1. Åpne PCKasse - Admin - Programinnstillinger - Rutiner - Tilgang Min PCKasse
2. Velg fanen for apps, og klikk på "gi tilgang"
3. Velg et enkelt brukernavn, slik at du enkelt kan fjerne tilgangen ved behov
4. Trykk "OK"
5. En QR-kode vil vises på skjermen
6. Aktiver appen på telefonen, og trykk på "Skann innstillinger fra QR-kode"
7. Skann koden du fikk i PCKasse
8. Appen er nå koblet opp mot kassen, og skal gi beskjeden "Kode lest inn og innstillinger oppdatert"